Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Společnost: OX Point a.s.
Sídlo: Štětkova 1638/18, Nusle, 140 00 Praha 4
IČO: 09752251
DIČ: CZ09752251
Zapsaná v obchodním rejstříku: vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B 25845
E-mail: info@oxpoint.cz
Telefon: +420 226 522 240
1. Obchodní podmínky
1.1 Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") upravují práva a povinnosti mezi společností OX Point a.s. jako prodávajícím (dále jen "Prodávající") a kupujícími (dále jen "Kupující") v rámci prodeje doručovacích boxů k rodinným domům na webovém rozhraní e-shopu. Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel, který nakupuje zboží na webovém rozhraní e-shopu Prodávajícího.
1.2 Objednávka a uzavření smlouvy
Veškeré prezentace zboží na e-shopu jsou informativního charakteru a nejedná se o návrh na uzavření smlouvy. Kupující vytvoří objednávku prostřednictvím webového rozhraní. Po odeslání objednávky Kupující obdrží potvrzení objednávky e-mailem. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem přijetí objednávky Prodávajícím.
Výhrada vlastnictví: Zboží zůstává ve vlastnictví Prodávajícího až do úplného zaplacení kupní ceny Kupujícím.
2. Dodací a platební podmínky
2.1 Ceny a platební podmínky
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH a jsou platné v okamžiku vytvoření objednávky. Kupující může uhradit cenu za zboží následujícími způsoby:
- Platební kartou online
- Případně jinými způsoby uvedenými na e-shopu
2.2 Dodací podmínky
Zboží je dodáváno prostřednictvím přepravce na adresu určenou Kupujícím. Dodací lhůta je obvykle 3 pracovní dny od potvrzení objednávky, maximálně však 14 dní.
Vyšší moc: V případě nepředvídatelných okolností (např. přírodní katastrofy, pandemie, zásah státních orgánů) může být dodací lhůta prodloužena. Kupující bude o této skutečnosti neprodleně informován.
Riziko poškození zboží přechází na Kupujícího okamžikem převzetí.
3. Reklamační podmínky
3.1 Odstoupení od smlouvy
Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Kupující o svém odstoupení informuje Prodávajícího na e-mail info@oxpoint.eu a zašle zboží zpět. Vrácené zboží musí být nepoškozené a v původním obalu. Kupující má právo na vrácení ceny zboží včetně nákladů na nejlevnější nabízenou dopravu.
Odstoupení od smlouvy pro podnikatele: Kupující – podnikatel nemá právo odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě, pokud nebylo sjednáno jinak.
3.2 Reklamace
Kupující má právo uplatnit reklamaci v souladu s platnými právními předpisy. Reklamaci lze uplatnit e-mailem na info@oxpoint.eu nebo písemně na sídle společnosti. Prodávající vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud bude reklamace uznána, Prodávající uhradí náklady na zpětné odeslání zboží.
4. Ochrana osobních údajů
Osobní údaje Kupujícího jsou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy a Zásadami ochrany osobních údajů.
5. Řešení sporů
Mimosoudní řešení sporů: V případě sporu mezi Prodávajícím a Kupujícím – spotřebitelem se Kupující může obrátit na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) jako subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
Soudní příslušnost: Právní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí právem České republiky. Případné spory budou řešeny místně příslušným soudem dle sídla Prodávajícího.
6. Závěrečná ustanovení
Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webu e-shopu. Prodávající si vyhrazuje právo Podmínky kdykoliv upravit.